ONSLUNDA , 8 JUNI

En busstur till Onslunda på Österlen som ni inte får missa!

Vad finns det att besöka i Onslunda tänker ni. Jo, vi ska besöka konstnärerna Maud Bergman och Krister Leiding som tar emot oss i deras gemensamma ateljé och bjuder på kaffe och kaka. Därefter åker vi till Borstakungen, får veta allt om borsttillverkning och ser borstar vi inte visste fanns. Det ges också möjlighet att köpa exemplar med sig hem.

Tid     lördag den 8 juni kl. 10.00 – ca kl 17.00

Plats  samling på Malmö Operas parkering . Vi börjar med lunch på Bokskogens golfklubb.

Pris    650 kr för medlem annars 910 kr. Priset inkluderar bussresa, lunch och en avgift till Borstakungen.

Anmälan se sidan 5 i programmet, bindande anmälan senas 11 maj till Elisabeth ekahn344@gmail.com tfn 0721-951 659 eller Margareta m.l.dahlberg@icloud.com tfn 0708-288 568.

Önskemål om specialkost lämnas vid anmälan. Betalning sker först efter att du fått bekräftelse att resan kan genomföras.